Vad ett nytt klädesplagg kan göra?!

Tänka sig att en enda sak kan få en att må bättre? Jag köpte ett enkelt linne för 99:- på hm. Och nu känner jag mig lite finare! Haha! Sjukt egentligen. Var så trött på mammabyxorna som bara var antingen för stora eller ja bara jobbiga. Får köpa nya byxor när lönen kommer. Vill ha ett par jeansfärgade med Alin leg. Å med converse!

Nu är jag hemma igen. Älsklingen mår inte bra!
Jag ställde mig och diskade och insåg hur äckligt formarna efter kycklingen luktar skit! Det är d värsta som finns. Tror jag förstår d där med att inte klara av vissa lukter betyder nu. Allvarligt. Vill spy! Lukten sitter fast i näsan! Fy fasen.

Nu ska jag krypa ner bredvid baby och inte göra ett skiiiit mer idag. Eller jo, laga stekt potatis å ägg! Min favoritmat som gravid tror jag!? Haha.

Å vill bara avsluta med ett stort tack till alla fina personer som skrivit hur fin å vacker jag är! Å till Er som e mina vänner som vart gravida, tack för ni förstår! Ni får mig glad via era kommentarer! Massa kärlek till Er!

Bjuder på 2 ultraljuds bilder på lill*n! Är super nyfiken på om d är en tjej eller kille! Å jag som brukar ha kotrollbehov å vill veta allt har klarat 7 månader! Nu är d bara 10 veckor å 3 dagar kvar tills de är beräknad förlossningsdag! Så jäkla sjukt! Min älskling, nej vår älskling är snart här!


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3085834/images/2012/pic_194626228.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3085834/images/2012/pic_194626228.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0