10 dagar kvar

Tänka sig att om 10 dagar når vi målet, den 5 juni. Jag vet att vår skatt där inne lika gärna kan hålla sig kvar lite längre. Men det är just de magiska satta datumet som snart är framme. Snart är slutet på resan här! Snart ska jag få mitt barn, sammys å min egna lilla familj. Fy fan va häftigt. Jag förnekar inte hur rädd jag är över smärtan och det man ska gå igenom, men känns som kroppen ändå accepterat det och jag peppar mig själv att det är självklart jag kommer klara det! Min skatt, vårt kärleksbarn. Vi älskar dig redan så jäkla mycket! <3



Kommentarer
johanna

Ja du, detta med förlossningen var jag oxå super nervös inför. Hade gjort en förlossningsplan med hur jag ville och inte ville ha det. Dessvärre blev jag igångsatt, så ingenting blev som jag ville :) men det där med att man inte tror man klarar av det känner jag igen. Men lustigt nog så gör man ju det. Det är världens absolut häftigaste känsla. Den inre kraften vi kvinnor har alltså. Jag vill önska dig lycka till när det är dags.

Svar: ja! fantastiskt hur man överlever något som gör så ont. men trots de skulle jag göra om de 100 gånger om de skulle behövas haha. kram
Malin Hallbäck

2012-05-24 @ 23:54:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0