Alloholfritt

God kväll.

Fick lägga mig och vila efter att ha avnjutit en god middag med min man. Men jag blir totalt orörlig i sängen och svär tyst för mig själv när jag försöker vända mig åt olika håll. Anledningen till detta är ännu en gång att mina höfter hör så sjukt ont. Inte nog med ischiasen utan ligementen har börjat luckras upp ordentligt. Snälla låt förlossningen vara nära! Vill att allt ska gå åt andra hållet nu. - jag vet att jag är klagomajja men jag har ont och jag vill ha min älskade bebis i mina armar!

Hur som helst. I studentpresent förra året fick jag mina vackra vinglas från Carolina Gynnings design MEN har inte kunnat avnjuta ett glas vin i dem. Men nu fick jag nog! Dem står ju bara och dammar i skåpshyllan så jag tänkte slå på stort ikväll!! Jag tog mig mitt fina glas och fyllde med fanta! Och de smakade prima det med! Bättre än vin till och med! Ville bara känna mig lite av jag vet inte. Fruktansvärt löjlig jag vet!

Seen har jag även försökt lägga in lite reklam på bloggen och de går ju sådär va. Förstår inte alls kodmallarna och hur jag placerar. Får fixa en annan design på bloggen när jag har ork. Kanske är lättare att läsa av då?

Nu ska jag försöka få ut min kärlek på en runda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0