Baby-box från babyproffsen butiken

Hej igen.

Kom nyss hem efter att ha åkt en sväng till Backaplan med min far. Han hämtade upp mig på sin rast och var så snäll å körde mig dit. Dock fanns inte det några boxar idag :( Så får ta mig dit nån annan dag i veckan. Tråkigte! Sen åkte vi en sväng till skopunkten där jag fick köpt ett par billiga skitskor med tanke på att min lilltå fortfarande gör jätte ont och att fötterna är svullna. Så ett par för 99 blev det.

Nu sitter jag hemma i soffan igen och de blir nog inte mer än så här idag med tanke på att jag haft lite värk i ryggen och så! Vill inte sätta igång nån förlossning nu inte!
Ska kika runt lite med min ekonomi och se hur jag vill ha ut min föräldrapenning. Blir att räkna lite så man överlever!

Ciao

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0