Besök hos förlossningen! Sola å glass!

God morgon mina kära vänner:) å tack till Er som lämnar lite småkommentarer! Det är jätte kul!

För några dagar sedan trodde jag ju vattnet gått! Så igår bestämde jag mig för att göra ett litet besök hos förlossnigen för att checka läget! Men falskt alarm. Var dock en hinna som gått sönder men läkt ihop och det kan vanligtvis hända :) men de rekommenderade mig att stanna nära mitt hem för hon låg så inkurrad där nere att de lika gärna kan vara på gång när som! Hoppas hoppas! Är ju ap nervös men jag orkar inte mer nu i denna värmen! Fötterna svullnar, jag svettas som en gris och jag bara klagar! Haha!

Nu har jag iaf fått på mig en långklänning, känner mig dock som ett tält men what to Do? :) bättre en svarta leggins och linne just nu. Men nu sitter jag och solar på mammas balkong i hopp om att då liiiiite färg! Men får se hur länge jag klarar denna värmen! Jag ska inte klaga!!! Sommarn är ju underbar och tacka Gud för denna underbara värme ändå! Hoppas de håller i sig! :) har redan hunnit få i mig en glass och nu smuttar jag på mineralvatten :) så hoppas ni har d lika gott ni! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0