E.L.F MAKEUP

God eftermiddag!

Idag fick jag min leverans med sminket från ELF. Förstår varför produkterna är billiga med tanke på hur små puderdosan å det är. MEN måste säga att bronzern, pudret och concelern faktiskt var sjukt bra! Och just det, rougen men! Det enda jag har att klaga på just nu är puderborsten!

Min hy är känslig och jag blir lätt röd och irriterad om jag inte har en mjuk och fin borste som inte "sticks". Jag använder just nu och har gjort länge en puderborsten från MUS. Den rekommenderar jag! Men inte denna från ELF. Den är hård i stråna och det känns som den rispar i huden. Så icke!
Sen köpte jag en liten pensel/borste för concelern och den funkade bra!

Läppstiftet jag köpte var VÄLDIGT RÖTT. Såg inte alls ut så på självaste sidan när jag beställde.. Så rekommenderar att ta snäppet ljusare eller mörkare beroende på vad du söker. Jag trodde mitt skulle va rosa/läpprött men de var knallrött så Sammy kallade mig för Jokern förut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0