ELF.se

God kväll.

Dagen har i all ära har vart mycket lugn. Den största ansträngningen har vart att åka å handla på Ica!
Nu sitter jag i soffan med min käraste och tittar på hockey. Och jag får bog erkänna att jag är helt hopplös på sport. Sammy skrämde ihjäl mig nu när finland la mål. Herre Gud! Vilken känsla för sport alltså..

Jaja under tiden har jag beställt smink från eyeslipsface.se! Snabb frakt påstås det samt billigt! Hoppas sminket är bra med. Jag beställde en del saker, typ 10 produkter för ca. 110 kr! Skulle beställt mer men vågar inte det innan jag vet om sminket är bra. Frakten låg på 50 kr så därför menar jag att man ska beställa mkt på en gång.

Får se! Håller just nu på att se om XLash ger resultat och kan även bestämma ELF sminket sen med!
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0