Good morning sunday!

Morsning!

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon! Älskling vaknade mkt tidigare än mig men lät mig sova :)
Jag vaknade upp med världens nästäppa å kliande ögon! Fy satan! Dessa jäkla pollen! Så nu ska jag iväg å köpa lite medicin till mig själv så man ska kunna överleva denna våren också!

Sen efter det ska jag träffa min vän Sara för en liten lunch på haltas :) mums! Älskar ju deras hamburgare, men med tanke på att Sammy å jag ej käkat godis i helgen så kanske man ska ha lite karaktär och ta något som är nyttigt? När man ändå håller på menar jag?

Jag har insett det att kilorna lätt går plus på vågen. Och att jag egentligen stoppar i mg allt som går bara för att jag "äter för två" men så är det ju egentligen inte?
Jag sk bara äta när jag e hungrig för då är det ju Lill*n som säger till! Och är jag sugen får jag ta en frukt eller ngt. Så ni inte tror jag börjar banta(!) för så är det inte fallet.

Men jag ska som sagt kunna gå i shorts i sommar å något linne så jag vill inte väga över 100 så jag kommer få d skitjobbigt.

Jaja nog om det. Nu ska jag bege mig! Njut av dagen allihopa :) lill*n lämnar en spark som hälsning :) hähähä!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0