GT NAGELLACK

Goddagens!

Efter kvällsrundan igår somnade jag fantastiskt gott! Uppe med tuppen idag och vi har vart ute på promenix redan :) köpte mat och tog vagnen hemåt. Gick förbi rancho och jag tog en kaffe och Sammy en öl. Mysigt att göra lite småsaker med den man älskar mest!
Ikväll blir det en promenad till! Mår verkligen så gott efter att promenera samt att vädret är skönt! Älskar sommaren!

Hur som helst har jag ännu ett nagellack att rekommendera! Eller två rättare sagt! Gina tricot har börjar med nya lack! Riktigt bra faktiskt och sitter länge utan att skavas av! Denna kag har nu är guld/brun/sand/glittrig! Kanon. Sen har jag en ljusrosa som också är riktigt fin på naglarna! Så det rekommenderas!

 



Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Hihi aww :D:D

vad gör du? :)

2012-05-19 @ 16:59:21
URL: http://mooollys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0