Klagomuren

På denna blogg får alla som vill lämna en kommentar klaga på något. Klaga på precis vad man vill.
- Jag kan börja!

Idag liksom alla andra dagar sen senaste veckan hatar jag mig själv. Kvinnor som säger att de aldrig känt sig snyggare som när de är gravida. HUR? Hur får ni denna känslan att stanna?
Jag känner mig lika mjuk å sladdrig som en vattensäng. Inga muskler finns på denna kropp! Bara fett just nu. Mina fötter är okvinnliga och svullna! Mina ända par skor gick sönder för min lilltå blivit missbildad. Hopp! Får gå barfota.

Allt jag kan gå i är leggins just nu med mina linnen från h&m. Samma äckliga tröja över! Och i denna värmen! Gud hjälpe mig.
Jag hade aldrig fixat att gå gravid hela sommaren, aldrig. Jag tål inte värmen, jag är tung och ja just nu har jag tappat det. Kom ut nu! Jag vill ha dig i mina armar min skatt och sen kunna bli "mig själv" igen!

Sådärja. Nu ska jag sätta mig och smaska på choklad, fanta och malaco sura godisar. På tal om att bara ha fett min inga muskler..

Ciao :)



Kommentarer
ROXANNA - Kamp efter Cancern

men gud :O du har verkligen varit med om värre än mig gällande BM. alltså hur kunde hon göra o säga så ? alltså vad jag skulle vilja skriva ett brev till alla vårdcentraler som har dåliga BM

hon som jag har är så himla, ja vad ska man säga det är preis som hon utövar lite makt och tror att jag inte ska säga ifrån osv osv. hon pratar bara negativt och att jag inte kommer klara av situationen

kramar

2012-05-21 @ 18:40:39
URL: http://roxxanna.se
SARAH CARLSTEN

Haft en fin dag? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-21 @ 19:13:17
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0