Kramp kramp kramp

Skulle precis gå ut å umgås med en vän men väl vid hennes bil började en molande värk smyga sig på! Värre å värre blev den så jag fick vända å gå hem. Ställde mig i duschen, för var d på gång tänkte jag att ren ska jag vara! Haha! Nu har jag legat i 30 minuter å d känns mindre nu så jag hoppas detta bara var en liten förvärk! Känns ändå bra att bb väskan e packad ifall de skulle sätta igång snart! Puh.

Nu ska jag vila lite till. Har inte rört mig ur fläcken på flera minuter. Kroppen har hittat en ställning som känns bra! Så man kan klara smärtan. Fyfan! Å lillan sträcker ut sig så in i Norden! Passande! Hehe.

Puss



Kommentarer
Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis

Hoppas det gått bra. Vilken vecka är du i?=) Är den lilla redo att komma tro ?=)

2012-05-07 @ 09:42:29
URL: http://mammavaleria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0