Måndag!

Dagarna tickar på fort. Efter igår kväll kände jag att jag inte riktigt var redo än och det ska ju lill*n inte heller vara! Än är det några veckor kvar till beräknat datum som är 5 juni.

Inatt sov jag lite halvt som halvt. Nu på morgonen flög jag upp ur sängen å ner för att tvätta. Sen tappade jag bort mina nycklar och det gjorde mig så stressad att jag fick ännu en kramp. Ligger å vilar på soffan nu. Älsklig ringde precis å sa att han av misstag på något vis fått med alla nycklar! Haha. Andas uuuuuuut!

Idag ska jag försöka komma iväg till backaplan och titta på skor samt hämta ut en babybox!

Vad ska ni göra idag? :)



Kommentarer
Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis

Hon är beräknad på min sons 1 års dag! :) Ne det vet man aldrig! :)

Mysigt att det ändå är så nära! :)

2012-05-07 @ 10:28:19
URL: http://mammavaleria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0