Min älskade själsfrände

Kärlek. Du är vad ordet kärlek betyder.
I 2 år har du funnits vid min sida. Gjort mig glad, lycklig, galen och vansinnig. Du kan mig ut och in och älskar mig för den jag är. Du har gett mig de finaste livet kan ge, ett barn. Du har funnits vid min sida hela vägen. Vi har vart gravida ihop.
Det är svårt att finna ord för att kunna beskriva den vackra människa du är inside-out. Jag har haft sån tur. Tänk att du är min, den personen jag älskar så innerligt mycket. Vi bråkar ibland, som alla par gör, men det är så skönt å veta att vi kommer bli sams efter 5 minuter.
För vår kärlek till varann är så stark! Du gör allt för mig å mycket mer än så. Du är helt fantastisk! Tack älskling för du är min och för att du älskar mig.

Jag kommer aldrig sluta älska dig eller lämna dig. Du är mitt liv, min prins! Å bäst av allt: pappa till mitt barn!

Love u

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0