Naglack

Nu när jag inte längre har akrylnaglar eller någon annan typ av naglar så har jag börjat sköta om mina egna. Och för första gången på länge har de växt och blivit långa starka och fina. Har fått en dille på naglack. Jag skulle dock vilja pröva shellack men har lånat ut min UV lampa med tanke på att jag inte hinner med all krux. Men hittade i alla fall OPI naglacket mamma köpte till mig i USA. Det är verkligen bra lack! Sen hittade jag också ett nytt lack från depend (de suger) men det har tydligen börjat med magnetlack som ska bli riktigt häftigt! Ska se om jag orkar åka till stan å inhandla ett.
Men nu idag körde jag på röda naglar. Brukar inte gilla rött på mina korvfingraf, men detta blev helt ok. Vill mest konstatera att OPI är ett bra märke!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0