Newbie

Hej!

Idag trotsade jag regnet och tog bussen till allum. Tog en promenad från allum till rusta där jag skulle handla gardinhängare men såklart blev det lite mer. Vita tvätthandukar som var för spädbarn samt lite babyolja osv från natusan som inte kostade mkt. Vill ha lite laddat här hemma så man slipper handla allt när man ska vänja sig vid livet med vår lill*.

Träffade min vän Michelle en sväng och åt på paprika sen gick vi en svängom på allum då jag kom på att jag hade Nina rabattkuponger som ska användas innan månaden e slut på kapphal. En valfri body gratis och 25% rabatt på valfri vara. Givetvis gick jag direkt till newbie barnkläderna som är så himla fina! Tog en supersöt body i st. 56 och ett par superfina jeans i st. 50! Skulle gått på över 250 men fick allt för ca. 90 kr!
Tur man gått med i alla babyklubbar som finns! Får hem massa med roliga rabatter :)
Å jag rekommenderar newbie-kläderna på kapphal! Så sjukt fina! Occch inte galet dyrt!

Nu är jag hemma igen! Ska försöka få Sammy att borra upp gardinhängerna så man får upp gardiner nån gång!

Ha en bra dag i regne allihop:)



Kommentarer
PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Newbie.. <3 Säger då de! Underbara kläder.

Åh, från lite olika ställen. Det är genom lite olika sidor jag funnit på nätet!



Tanken är att sälja armbanden! då jag verkligen inte kommer kunna använda alla. :) Kram!

2012-05-10 @ 19:13:39
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0