Ny design och nya tag!

Vill be om ursäkt till personen vars header jag tog och gjorde om. Jag är en snäll å godhjärtat person, ingen dum och kaxig. Så har skämts över att jag tagit från en annan och gjort det till mitt. Efter att ha fått en statistik på över 500 besök idag kan jag inte med ord beskriva hur generad och hur mycket jag har skämts idag!
Så förlåt mig verkligen!

Idag har jag inte gjort mkt. Har bruten lilltå och svullna fötter vilket resulterar att jag inte har några skor att gå runt i. Tråkigt! Värdet var iaf inte på topp idag så det var lugnt å slappa hemma. Träffade dock Madde en stund på kvällen :) tog en biltur upp till mitt sommarställe och sa hej till pappa å alla grannar runtom.
Nu ska jag gå till sängs :) hoppas ni alla haft en trevlig fredag!


Lekte med en scrapbook app som bag nyss ladda ner på min iPhone! Ska bli kul å kunna fotografera min lill* skatt snart :)

Natti!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0