Promenad med min man

Hej!

Idag har jag inte gjort mycket alls! Bara vilat. Sen frågade min man om jag ville ta en runda och jag tog mig i kragen och sa ja! Åh Gud så sköt det var! Även om det bara var en promenad runt området så var de skönt med frisk luft! Blev så mycket piggare och ja vad ska jag sägs: promenaden var bättre än lactulose! Min mage har ju inte funkat utan medicin denna graviditet! Så nu blir det promenader varje kväll! Gott!

Har även skickat efter lite bilder för framkallning! Har dragit mig för det ett tag men nu blev det dags! Vill inte ha alla bilder på datorn som kan försvinna när som. Gick även in på min gamla bilddagboken och plockade fram betydelsefulla bilder :) så nu har jag skickat efter 128 bilder som ramlar ner i brevlåda nån gång nästa vecka :)
Ska bli kul å kunna göra ett fotoalbum! Med gravidbilder samt gamla roliga bilder! Jaja sluttjötat ;)

God kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0