Redan torsdag imån?

Dagarna flyter på även fast de gå långsamt. När som helst kan vår skatt titta ut! Otroligt läskigt men Gud så spännande! Haft lite värkar men inte så farligt. Dock har jag åkt på en redig ichias! Fy sagan vad ont det gör. Tur det kommer i perioder. Hoppas att det försvinner när man är lite lättare!

Hade besök hos bm idag och fick ett ultraljud bara för hon var snäll. Min lilla pärla låg med huvudet ner och magmåttet hade sjunkt otroligt mkt. Så snar kan det vara dags! Hoppas hoppas!

Nu har jag lite ta hand om mig själv eftermiddag. Lagar mat, färgar håret lite lätt, målar naglarna och ska fixa ögonbrynen snart med :)

Mmh, en bild på min snygging :) älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0