Svullna fötter och en trevlig helg!

God eftermiddag!

Idag har jag och min syster firat vår kära mor. Vi köpte tårta sen fick hon några hundringar av oss :) inte nog med att jag har världens finaste mamma vars dag enbart är hennes, så har hon köpt en bilbarnstol till mig och Sammy! Alltså är hon bäst eller är hon bäst? Snacka om att vår lille skatt har fina mor och far föräldrar runt sig! Tusen tack mamma! <3

Annars har helgen flutit på lugnt. Igår köpte jag och Sammy en grill med syrran å hennes kille! Den invigdes och vi avnjöt grillat tillsammans ute i parken vid oss. Helt underbart! Sammy, jag, axel, Sara å fidde. Trevligt sällskap!

På kvällen blev det esc! Gick hem till syrran en sväng men fick lite panikkänsla efter 20 min knappt så kag vankade hemåt. Mina fötter var super svullna plus att jag vart igång hela dagen och var helt slut. Värmen gör ju sitt med! Så jag låg i soffan med en pepsi och firade LOREEN's vinst! As nice!

Och dagen idag har vart lugn som sagt. Legat deckare sen jag kom hem. Vill att värkarna ska sätta igång nu!

Hoppas ni haft en kanon helg :) kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0