Thai moon

Go kväll.

Först vill jag bara säga att det inte är kul å se att man fått så många besökare bara för man gjort en dum sak av misstag. Tycker inte alls jag är värd dessa besökare! Jag har bett om ursäkt och vill gärna förklara för tjejen bakom bloggen varför de blev som det blev!

Hur som helst har jag haft en trevlig kväll! Firade min pojkväns kompis genom att äta på resturang! För första gången besökte jag Thai moon kitschen! Var riktigt nice! Dock har jag sjukt ont i ryggen eftersom man satt på en helt vanlig bänk. Funkar inte riktigt när man e gravid :) men maten var att rekommendera och sällskapet med! Resten av sällskapet drog vidare ut på krogen och älskling och jag åkte hem! Ligger å sträcker ut mig på sängen nu! Ryggen mår inte alls bra! Haha.

Sov gott

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0