Titta titta! Sammy kom å titta!

Ett litet kvällsinlägg innan jag somnar.

Att vara gravid är roligt. Idag tittade jag i elgigantens reklamblad och såg en kamera, den påminde mig om den första saken Sammy och jag köpte gemensamt som blev "vår".. Och då började jag nästan gråta, av lycka! De speglade ett sånt fint minne. Tänk vad underbart att vara lika kär som för 2 år sen? Å sen veta att detta bara är början på vårt fantastiska liv ihop? Uuunderbart!

Men för att komma till sak å ge min rubrik en förklaring!
Hur många gravida kan som Jag, ligga och titta på sin mage i timmar och bli lika fascinerad varje gång lillfisen rör sig där inne? Jag vet inte hur många gånger om dagen jag ropar "SAMMY KOM! Du måste titta" och han får springa fram och tillbaks hela tiden!
Han tycker givetvis det är coolt men han nöjer sig nog lite lättare av det än vad jag gör, för jag kan ligga i timmar. Hoho!

Sen när man puttar lite på magen och tror att de lille spädbarnet vet precis vart d ska putta tillbaka, precis som den lilla redan vet hur man gör. Man ser redan den där lilla som en begåvad person! Fastän den inte vet något eller kan något. Det är kul! Vår skatt!

Nää nu ska jag sova! Trots min ledighet går jag till sängs tidigt och sen upp tidigt. Imorgon ska jag till Ikea som sagt med mor! Så ja. Sov gott allesammans :)

En liten bild på min fina man!



Kommentarer
Louise T

Fin blogg Malin! Så himla roligt att läsa om allt! Ha det så bra! Tjingeling badring! Vi ses säkert snart hoppas jag :). Kram

2012-05-13 @ 20:24:51
URL: http://returoctur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0