Träffa en gammal å kär vän !

God morgon!

Solen lyser idag men än e det inte så varmt! Har precis gjort mig i ordning för att åka in till stan senare :) ska träffa min vän Mikaela från Alingsås. Om jag tror rätt kommer vi babbla i mun på varann om allt mellan himmel å jord! Brukar alltid bli så jäkla trevligt :) dock är jag halt och magen känns tung idag!
Fick på mig ett par gamla jeans leggins jag köpte i Skottland i höstas! Fick dock klippa upp en skåra vid magen så det inte klämmer! Men ändå roligt att kunna ha lite av sina gamla saker även fast man gått upp nästan 10 kg.
Om en månad e det över. Då är min skatt ute och ligger i min famn! Då kan man äntligen börja småträna bort alla kg som just nu är en last! Men jag börjar förstå de där med att sakna sin mage :) hur kommer de kännas att inte ha sin skatt där inne och att inte längre ha en stor kula? Konstigt :)

Hoppas alla får en fin lördag! Puss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0