Trygg hansa

Hej!

Fick nyss ett samtal av trygg hansa och ska dit på genomgång av försäkring gällande mitt kommande barn! Skönt att man går igenom allt innan man tecknar den samt att de vore bra att ha barnet friskt å levande utanför magen :) sen har jag också suttit och räknat lite gällande föräldrapenningen? Och har kommit fram till att jag inte vet NÅTT om hur mkt jag ska ta ut och inte.
- måste ringa FK imorgon! Kan nog vara möjligt att jag är deras mest jobbiga kund. Men de får skylla sig själv när de inte kan ta hand ordentligt om sina kunder.. Nä nu ska jag inte låta bitter :)

Vad finns det mer att skriva då? Att jag köpte ett myggnät till vagnen idag! Och de ända som egentligen fattas nu är badbalja och skötbord :) så en sväng med min fina mamma till Ikea imorgon blir det. Sen på em ska jag träffa en gammal vän för en liten fika. Sköj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0