Vecka 38

Hej!

Igår hände något jätte konstigt. Kommer ju tyvärr skämma ut mig lite här men jag bjuder på det! Jag är trotts allt gravid!

Jag låg i sängen och helt plötsligt rann de två gånger där nere och jag förstod ingenting. Kände inte ens detta. Fick ringa förlossningen och de sa bara åt mig att lägga något trosskydd för att se om jag läckte vatten sen skulle jag återkomma. Men inget mer kom under kvällen/natten.
Men jag har fortfarande så jäkla svårt å tro att jag kissat? Fast hon trycker sig neråt såpass mkt att hon kan ha pressat ut. Men konstigt i alla fall. Och pinsamt! Haha.

Men jag mår bra! Fick en god natts sömn. Nu ska jag ut på en promenad sen ska jag och min syster träffa Berit för en fika! Sen får vi se vad dagen erbjuder!


Här är en nytagen bild från igår. Vecka 38! Nu går det undan! Kom ut nu min skatt <3



Kommentarer
ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

det där med att man tror att vattnet går har jag varit med om många ggr haha, jag tror jag måste ha blöja snar .P eller en toa fastklistad på rumpan.. man är inte så tät om man säge rsom så haha

kram på dig

2012-05-23 @ 19:00:50
URL: http://roxxanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0